Produkt na prezent

Opisz tutaj produkt w kilku krótkich zdaniach. Warto zacząć od wartości, jakie daje jego zakup i dodać najważniejsze informacje.
  • Hersteller: Traditional Way
  • Verfügbarkeit: Jest Jest  (4 szt.)
  • Katalogpreis: 90,00 zł
  • (Nettokatalogpreis: 73,17 zł)
  • Rabatt: -9,00 zł
  • (Nettorabatt: -7,32 zł)
  • Nettopreis: 65,85 zł / szt. 81,00 zł / szt.
  • szt.

Pełny opis produktu

To jest główny opis produktu. Jeśli jest długi, podziel go na działy, a tytuły działów oznacz jako nagłówki (Formaty->Nagłówki->Nagłówek 2 lub Nagłówek 3). W nagłówku i opisie warto ująć słowa kluczowe powiązane z produktem. Ułatwi to wyszukiwanie produktu w wyszukiwarkach. Używaj naturalnego języka.

Pamiętaj o odstępach między dłuższymi fragmentami tekstu. Staraj się unikać zbyt wielu wyróżnień, zmian wielkości tekstu i kolorów. Lepiej zaprezentowany i czytelny tekst pozytywnie wpływa na czas, jaki klienci spędzają na stronie produktu.

Parametry produktu

Zaprezentuj czytelnie dodatkowe dane. Dodaj cechy produktu lub inne informacje na liście.

  • Używaj listy z menu.
  • Domyślnie wykorzystaj listę wypunktowaną.
  • Jeśli kolejność informacji jest ważna, użyj listy numerowanej.
  • Wykorzystaj zagnieżdżenia listy.
  • Opisz elementy takie jak np.:
    • Funkcje,
    • Parametry ogólne,
    • Dane teczniczne.

Dobry opis jest jednym z kluczowych elementów nie tylko dla klientów, którzy aktualnie znajdują się na stronie, ale ma także ważny wpływ na pozycjonowanie danej strony i całego sklepu. Dla wielu klientów strona produktu jest pierszą, jaką odwiedzają, dlatego warto zadbać, by zarówno zdjęcia, opis produktu jak i informacje dodatkowe były czytelne i pięknie zaprezentowane.

Anna Nowak
Durch die Nutzung der Website erklären Sie sich mit der Verwendung vo Cookies einverstanden, von denen einige bereits in Ihrem Browser gespeichert sein können. Mehr Informationen dazu finden Sie in de Datenschutzpolitik.